FAKT

VERSACLIMBER SPALA WIĘCEJ KALORII W KRÓTSZYM
CZASIE NIŻ JAKIEKOLWIEK INNE ĆWICZENIA CARDIO

OSOBA O WADZE 82KG * ŻRÓDŁO: BADANIE UNIVERSITY OF MICHIGAN ADELPHI UNIVERSITY
Dlaczego - wykres Dlaczego - słupki Dlaczego - legenda Dlaczego - dane Dlaczego - dane 2

Dlaczego?

VersaClimber
Ruch Cross-Crawl

Wzorzec Cross-Crawl lub Contra-Lateral Movement naśladuje nasz naturalny prymitywny ruch, który jest intuicyjny dla ludzi podczas pełzania, chodzenia lub biegania. Jest inaczej znany jako nasz naturalny wzór chodu. Ruch przeciwboczny powstaje, gdy ręka i noga zbliżają się do siebie po jednej stronie ciała, podczas gdy przeciwna ręka i noga rozdzielają się po drugiej stronie. Udowodniono, że ten naturalny wzór w bezpieczniejszy i skuteczniejszy sposób wzmacnia mięśnie okołordzeniowe.

VersaClimber zapewnia ruchy przeciwboczne, które naśladują pełzanie. Pełzanie to rozwojowy wzorzec ruchowy, który łączy wszystko, co cię dotyczy. Dzięki takiemu wzorcowi ruchu w mózgu powstają krzyżowe połączenia nerwowe i ścieżki, które pozwalają mózgowi na bardziej wydajną komunikację między lewą i prawą półkulą. Im lepiej mózg może przekazywać i przetwarzać informacje, tym lepiej porusza się ciało. Wzorzec ruchu przeciwbieżnego również jednoczy twoje systemy sensoryczne. Integruje twój system równowagi, twój układ proprioceptywny i twój układ wzrokowy. Wzorzec ruchu przeciwbieżnego może poprawić koordynację „ręka – oko”.

Z VersaClimber wspinasz się w pionie, co zmusza ciało do użycia dużych mięśni antygrawitacyjnych - użytkownik pcha i ciągnie oraz używa stabilizatorów rdzenia, aby się utrzymać, i oczywiście to wszystko bez nadmiernych obciążeń. Jeśli widzisz swoje ciało jako „X” podczas wspinaczki na krzyż, przenosisz siły z prawej strony na lewą iz góry na dół ciała. Niewielki obrót tułowia tworzy siłę i pomaga wzmocnić stabilizatory rotacji. Dbanie o silne mięsnie rdzenia jest podstawą każdego sportu i pomaga w utrzymaniu dobrej postawy.

Co to jest VO2 max?

VO2 max odnosi się do maksymalnej ilości tlenu, jaką możesz wykorzystać podczas ćwiczeń. Jest powszechnie używany do testowania wydolności tlenowej lub wydolności sercowo-naczyniowej sportowców przed i po zakończeniu cyklu treningowego. VO2 max jest mierzone w mililitrach tlenu zużytego w ciągu jednej minuty na kilogram masy ciała (ml / kg / min).

Dowiedz się, jak radzi sobie VersaClimber:


Pobierz